Jiří Moravec
Ke Skalce 1002
561 69  Králíky

+420 607 667 233
motocentrumkralikyseznam.cz

www.motokraliky.cz
www.moto-benelli.cz
BLADE 1000i EPS LTX MAX 4x4 (LIMITED)

Modernizovaná vlajková loď nabízí ještě lepší funkčnost a ještě atraktivnější design. Novinka přijíždí se zcela novým velkým barevným TFT displejem s denním a nočním režimem, který navíc nově disponuje i Bluetooth připojením k mobilnímu telefonu. Pozornost upoutají nová LED zadní světla s dynamickou funkcí blikačů. Výkon této vydařené čtyřkolce dodává vůbec nejsilnější motor značky TGB, a samozřejmě nechybí nic z toho, co dělá Blada 1000 LTX tak oblíbeným: pohon 2x4/4x4 s uzamykatelnými diferenciály, zesílená automatická převodovka s japonskými komponenty, posilovač řízení s variabilním účinkem, prodloužený podvozek s dostatkem místa pro dva a tažné zařízení. Vydařený vzhled nového modelu podtrhují LED-Matrixové světlomety a atraktivní kola s barevně odlišenými segmenty.
Silný motor V-Twin 1000 EFI
Dvouválcový V-motor je jedním z vůbec největších motorů světa čtyřkolek. Díky svému obrovskému výkonu a vysokému točivému momentu dává čtyřkolce vynikající dynamiku a mohutnou tažnou sílu. Moderní elektronické vstřikování paliva zaručuje spolehlivé starty, čisté spalování a nízkou spotřebu nezávisle na nadmořské výšce. Zcela nová je automatická převodovka se zesílenou konstrukcí, japonskými komponenty a minimálními nároky na údržbu, která je navíc opatřená i vysoce účinnou motorovou brzdou.
Pohon 4x4 s předním i zadním uzamykatelným diferenciálem
Systém pohonu 4x4 se dvěma nezávisle ovladatelnými diferenciály přináší vysokou variabilitu pohonu a výbornou terénní prostupnost. V nejtěžším terénu oceníte rychle pracující elektrické uzávěrky obou diferenciálů a elektrické připojování pohonu předních kol 2x4 / 4x4, díky kterému se Blade 1000i příjemně řídí v zatáčkách a umožňuje zvolit nejlepší konfiguraci pohonu pro každý terén a každou situaci. Výsledkem je dokonalá trakce, vynikající průchodnost těžkým terénem, kultivovaná klidná jízda a snadné řízení..
Kotoučové brzdy na všech kolech
Výkonné brzdy jsou stejně důležité jako výkon motoru. Účinný čtyřkotoučový hydraulický brzdový systém s vrtanými kotouči velkého průměru a pancéřovanými brzdovými hadičkami vám dodá důvěru při posouvání vašich jezdeckých schopností nebo při jízdě s těžkým nákladem.
Moderní Full-LED osvětlení
Atraktivní přední LED-matrixové světlomety mají vynikající světelný výkon a zvyšují úroveň bezpečnosti čtyřkolky. Ve světlometech jsou zabudované přední LED blikače a světla pro denní svícení. LED technologie nabízejí vysokou spolehlivost a velký světelný výkon při nízkém odběru elektrické energie.
Nový TFT displej
Nový barevný TFT displej s automatickým přepínáním denního a nočního režimu přehledně zobrazuje rychlost jízdy, digitální otáčkoměr, stav paliva, zařazený pohon 2WD / 4WD, režim posilovače, zařazený převod, teplotu chladicí kapaliny a denní počítadlo kilometrů. Displej navíc nově disponuje také Bluetooth připojením k mobilnímu telefonu a možností nastavení upozornění na nastavenou rychlost.
Špičková výbava v základu
TGB Blade 1000 LTX MAX již v základu nabízí mimořádně bohatou výbavu. Nechybí třírežimový posilovač řízení, elegantní 14" hliníkové disky s barevnými akcenty, značkové pneumatiky Maxxis Bighorn, chrániče rukou, robustní přední nárazník, moderní kompozitní nosiče, sedadlo spolujezdce s opěrkou zad, madla pro spolujezdce, Full-LED osvětlení s dynamickými zadními blikači, 12V zásuvka, tažné zařízení a elektrický naviják 3000 lbs.
TECHNICKÉ SPECIFIKACE MODELU:

Motor


Typ: čtyřtaktní dvouválec SOHC do V, EFI
Objem: 997 cm3
Vrtání x zdvih: Ø 92 x 72.0 mm
Kompresní poměr: 10.2 : 1
Výkon: 83 k (60,9kW) / 6750 ot/min.
Chlazení: kapalinou + elektrický ventilátor

Hnací systém

Pohon: 2x4 / 4x4, elektricky přepínatelný
Převodovka: automatická, CVT variátor se zpátečkou a polohou Parking, L/H/N/R/P, brzdění motorem
Uzávěrka diferenciálu: na přední i zadní nápravě, elektrické ovládání
EPS: elektrický posilovač řízení s variabilním účinkem a třemi režimy

Podvozek

Zavěšení přední: nezávislé, dvojitá A-ramena
Zavěšení zadní: nezávislé, dvojitá A-ramena
Pérování přední: kapalinové tlumiče EVO + pětipolohově nastavitelné předpětí pružin
Pérování zadní: kapalinové tlumiče EVO + pětipolohově nastavitelné předpětí pružin
Brzdy přední: 2x hydraulická kotoučová, Ø 230 mm
Brzdy zadní: 2x hydraulická kotoučová
Pneumatiky přední: AT26 x 9 - 14
Pneumatiky zadní: AT26 x 11 - 14

Rozměry a hmotnosti

Celková délka: 2330 mm
Celková šířka: 1200 mm
Celková výška: 1290 mm
Světlá výška: 260 mm vpředu / 290 mm vzadu
Rozvor: 1445 mm
Provozní hmotnost: 451 kg
Palivová nádrž: 23 l

Přístroje a osvětlení

Displej: TFT digitální displej s funkcemi: otáčkoměr, rychloměr, maximální dosažené otáčky motoru, maximální dosažená rychlost, průměrná rychlost, 2 denní počítadla ujeté vzdálenosti, počítadlo celkově ujeté vzdálenosti, denní počítadlo najetých motohodin, celkové počítadlo najetých motohodin, palivoměr, zobrazení režimu posilovače, diagnostické a poruchové kódy, hodiny
Kontrolky: pohon 4x4, zařazený převod, přehřátí motoru, motorový olej, ukazatele směru, osvětlení
Osvětlení: Full LED matrix přední světlomety, LED světla pro denní svícení, LED blikače, EVO LED zadní světla

Výbava

Homologované tažné zařízení, elektrické přepínání pohonu 2x4/4x4 se dvěma uzamykatelnými diferenciály (L7e), třírežimový posilovač řízení s variabilním účinkem, špičkové tlumiče EVO, pancéřované brzdové hadičky, atraktivní 14palcové hliníkové disky, značkové pneumatiky Maxxis Bighorn, chrániče rukou, robustní přední rám, kompozitové nosiče zavazadel vpředu i vzadu, samostatné sedadlo pro spolujezdce s opěrkou zad a madly, opěrky nohou pro spolujezdce, vodotěsný naviják 3000lbs, 12V zásuvka, Full-LED osvětlení

Legislativa a schválení

Homologace pro silniční provoz: ano (řidičské oprávnění skupiny B - automobil) T3b / L7e (Euro5)
Registrační značka (SPZ) v ceně (spolu se čtyřkolkou získáte čistopis Technického průkazu)
Máte dotaz? Napište nám:

- Vyplňte mailový kontakt na Vás
- Vepište Váš dotaz
- Opište spam kod
- Odešlete

Nezapomeňte připsat jakého sortimentu se Váš dotaz týká!
Variabilní posilovač řízení se třemi režimy
Elektrický posilovač řízení zmenšuje sílu potřebnou na řízení - ani dlouhá jízda nebo celodenní práce vás proto neunaví. Posilovač zlepšuje i ovladatelnost čtyřkolky a navíc působí i jako tlumič úderů do řídítek, když například přední kolo narazí na kámen, díru nebo skrytý pařez. Náraz vám proto nevyrazí řídítka z ruky - většinu energie pohltí posilovač. Posilovač řízení má variabilní účinek a tři volitelné režimy.
zpět na hlavní nabídku TGB
Dynamické zadní LED blikače
Nová moderní LED zadní světla nabízejí vyšší viditelnost, větší bezpečnost, a navíc jsou vybavena atraktivní dynamickou funkcí blikačů.

Cena: 274 990 K
č včetně DPH (verze T3B)
Cena: 284 990 K
č včetně DPH (verze EURO5)
nebo ve verzi LIMITED ve stříbrném provedení se zadním originálním továrním nárazníkem TGB + 5.000 Kč vč. dph